Cp

Allvarligt talat så är poker så jävla löjligt riggat. Förr var det inte så men nu är det så jävla uppenbart, så jävla dåligt och de tror inte man märker det. Så jävla dåligt, spelar ingenroll om du floppar royal flush längre då är det någon som får grön ultra royal flush på river eller nått, sån bonus hand. Går fan inte och vinna. Gick in och spelade nyss och på 2 minuter så hade jag redan förlorat alla mina pengar.. Jättekul.. heheh yay... Första handen fick AA så är det en jävla idiotjävel som callar min all in med 78 offsuit och träffar tvåpar och vinner. Sen 1 minut senare får jag TT och går all in igen får en blixtsyn på A6 offsuit kommer Q77Q sen såklart på river jävlen när det jävla aset bara har 1 outs kvar och det är att måste träffa ett ess så får den jävla fittan ett ess, så jävla otroligt. Det är så varje jävla gång. Går inte att spela det jävla skitspelet någonmer. Kan fan dra åt helvete jävla fusk spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0