F akassan

Jävla akassa, så jävla jobbiga.
Har redan skickat in arbetsbevis och att jag jobbade på det arbetet jag hade nyss i 6 månader. Har betalat varje månad nu och idag ska ju till arbetsförmedlingen så ringde akassan och sa att jag har slutat och jobba så måste jag skicka in nya papper och göra en ansökan för att få ersättning? Fan har man betalat alla månader för då om man ändå ska göra en ny ansökan jävla idioter. Måste jag åka till mitt jobb och hämta intyg igen sen skicka in så tar ju det en jävla lång tid så får jag säkert inga pengar denna månaden bara för det.. Blir bara så arg kan ju aldrig vara bra måste ju alltid vara något, måste man skicka in de jävla intygen igen kunde det inte räckt med första gången man skickade in.... Bara jävlas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0