Fredag!!!

Hehe kommer ihåg när jag jobbade, fan va man längtade till fredagar.. Redan på måndagen då man kom till jobbet tänkte man faaaan, bara måndag idag.. Kan det inte vara fredag? =(
Nu är det fredag varje dag för mig.. Igår körde jag en dubbel bara, skulle inte äns spela igår men stack upp och köpte pizza så passade på och spela samtidigt som jag väntade, Körde Hamburg som vann över Manchester City med 3-1 och Werder Bremen som vann över Udinese med 3-1 så vann men inte så mycket fick bara 3 i odds. Stod i tio minuter och tänkte ta med PSG mot något jävla lag också, tänkte as länge, visste det skulle bli kryss för PSG hade massa spelare borta. Tillslut så sket jag i den matchen och så blev det en dubbel, och visst PSG matchen slutade 0-0 som jag visste!!

Nu är jag nere och kollar på när tjejens farsa friterar anka. Intressant.. Ser jättegott ut =)
Idag blir det inga spel, skippar Allsvenskan eftersom det inte egick så värst bra senaste gångerna jag provade. Håller mig hellre till engelska/spanska/italienska matcher. Så imorgon blir det kanske ett litet spel. Söndag så fyller en till av tjejens kompisar år så vi ska ut och äta "Dim Sum" och fira henne.. Efter det kanske det blir ut att festa, beror på om jag vinner något imorgon.

Nu ska jag gå och leta redan på tjejen som försvunnit någonstans på övervåningen. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Gud vilken fin blogg:)!!

Har en blogg på metrobloggen.se.

Inte lika fin design som du!!

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin?

Alltid roligt att ha nya bloggvänner från blogg.se!

Hoppas du har en bra sommar:)

Kram Amanda

PS:

Svara gärna i min blogg:)

2009-08-10 @ 20:02:43
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: angie

ChaCha! Kolla gärna in min blogg, jag skriver mycket texter och lägger ut bilder och inspiration. Men varning för naken chock! ;)



anka? hoppas det blir gott btw ;)

2010-02-19 @ 16:24:55
URL: http://arouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0