Onsdag?

Vettefan äns vad det är för dagar länggre, bara varit arbetslös i en vecka och jag är redan helt lost. Tror det är onsdag iaf.. Idag har jag inte gjort ett skit. Vaknat, ätit och legat i soffan och kollat 10 delar av "that 70s show" på livestream för det finns ju fan inget annat att göra, och man kan inte ladda ner längre för den jävla bög lagen. Jävla glädje dödare. Fan ska man göra om man inte kan se serier, filmer. Tv visar ju för fan bara skit nu för tiden. Tråkigt väder med orkar fan inte gå ut. Vill göra något..

Idag finns det spel igen som nog alla vet. Barcelona - Bayern münchen, Liverpool - Chelsea. Idag ska jag inte spela kommer förlora ändå som varje jävla gång men jag tror Barcelona & Liverpool vinner idag. Cardiff - Derby med, tror på Cardiff de är alltid starka hemma.

Aja nu ska jag käka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0